Advertisement

«Εδώ θα βάλουμε το κύπελλο του ΠΑΟΚ»!

«Εδώ θα βάλουμε το Τσάμπιονς Λιγκ του ΠΑΟΚ»!


Ο Ιβάν Σαββίδης στα εγκαίνια του «Μακεδονία Παλλάς» μίλησε για τα εκατομμύρια που θα φέρει στην Ελλάδα, αλλά και για τα τρόπαια που θα πανηγυρίσει ο ΠΑΟΚ!

«Αυτό το ξενοδοχείο θέλω να γίνει κομμάτι του μεγάλου ΠΑΟΚ, της παράδοσης του ΠΑΟΚ που και εγώ είμαι πιστός. Και μέσα σε όλα αυτά, να ακολουθήσουμε όλοι μαζί την ορθοδοξία. Αυτές τις ημέρες είχα πολύ σημαντικές επαφές στο Άγιο όρος και νιώθω ότι έχω πάρει την ευλογία η οποία με βοηθά να προχωρήσω τις επιχειρηματικές μου δραστηριότητες στην Ελλάδα παρά την κρίση. Έχουμε φέρει πολλά εκατομμύρια ευρώ στην χώρα, πιστέψτε με υπάρχουν πολλά περισσότερα που περιμένουν για να σώσουν την Ελλάδα. Και εγώ θα τα φέρω, ακόμη κι αν υπάρχει ορατός ο κίνδυνος. Τίποτα δεν θα με σταματήσει» τόνισε αρχικά ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ!

Και συνέχισε: «Καλώ όλους τους Έλληνες της διασποράς να βοηθήσουν την Ελλάδα. Θέλω να είμαι εγώ χαρούμενος με εσάς και εσείς με εμένα. Θέλω να βλέπω χαρούμενα πρόσωπα, να γίνει η χώρα μας πραγματικός παράδεισος. Χθες που ήμουν στο γήπεδο, που γέμισε ασφυκτικά, αισθάνθηκα πως υπάρχει πολύ αγάπη για την προσπάθειά μας, για την ομάδα. Αυτός ο κόσμος μας έδωσε ένα δάνειο εμπιστοσύνης και εμείς πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να τον έχουμε ικανοποιημένο»

Στο Μακεδονία Παλάς βρέθηκαν όλοι οι τοπικοί… άρχοντες με τον Υπουργό Καράογλου να ζητά από τον Σαββίδη να βοηθήσει και τον Ηρακλή: «Θέλω να πω στον Υπουργό πως υπάρχουν πολλές ομάδες σον κόσμο αλλά μόνο ένας ΠΑΟΚ. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να κάνει λάθος. Αυτός ο οποίος ήρθε σήμερα εδώ όχι ως φίλαθλος του ΠΑΟΚ έχει πιθανότητες να φύγει σαν φίλαθλος του ΠΑΟΚ.  Στο λόμπι του Μακεδονία Παλλάς υπάρχει ένα ειδικό τραπέζι στο οποίο θέλουμε να βάλουμε την κούπα του κυπέλλου», απάντησε ο Σαββίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου