Advertisement

Λίνο: "Αν ο ΠΑΟΚ με θέλει, θα χαρώ να μείνω"

LINO

Για όλους και για όλα μίλησε ο Λίνο, από τον Ιβάν Σαββίδη μέχρι και τον Πάμπλο Γκαρσία. Ο 36χρονος Βραζιλιάνος επισήμανε πως νιώθει πολύ καλά, ενώ θα ήθελε να σφραγίσει με ένα τρόπαιο την παρουσία του στον ΠΑΟΚ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Λίνο:

Για τις αντοχές που έχει δείξει φέτος και για το ενδεχόμενο παραμονής του στον ΠΑΟΚ:«Έτσι έχω μάθει να παίζω, δεν κάνω κάτι διαφορετικό φέτος από άλλες χρονιές. Αυτό είναι το παιχνίδι μου. Να φεύγω μπροστά, να γυρίζω πίσω κι όλα αυτά σε γρήγορο ρυθμό. Αυτές είναι, βέβαια, και οι απαιτήσεις της συγκεκριμένης θέσης στις οποίες προσπαθώ να ανταποκρίνομαι. Είμαι πολύ ικανοποιημένος παίζοντας στον ΠΑΟΚ. Αν η ομάδα με χρειάζεται και για τη νέα σεζόν, εγώ θα μείνω. Θα έρθει και η στιγμή που θα συζητήσουμε για το ενδεχόμενο ανανέωσης της συνεργασίας μας. Εννοείται ότι θα χαρώ πολύ σε περίπτωση που θα είμαι εδώ και του χρόνου. Προς το παρόν, όμως, προέχει να συγκεντρωθούμε στα ματς που ακολουθούν».

Για το στόχο της κατάκτησης του Κυπέλλου: «Θα είναι μια επιβράβευση, όχι μόνο για μένα, αλλά για όλη την ομάδα. Είμαι 4,5 χρόνια στην ομάδα και φέτος έχω την ευκαιρία να κατακτήσω το τρόπαιο. Μπορώ να πω ότι είμαστε κοντά σ’ αυτή τη διάκριση. Ο περσινός αποκλεισμός από τον Ατρόμητο μας δίδαξε πολλά. Πήραμε ένα μάθημα και γίναμε πιο σοβαροί».

Για τον Πάμπλο Γκαρσία: «Δεν βλεπόμαστε πλέον καθημερινά με τον Γκαρσία. Αυτός τώρα ξεκουράζεται. Είναι ένας άνθρωπος με χαρακτήρα και ασφαλώς η αποχώρησή του μας στεναχώρησε όλους μέσα στα αποδυτήρια. Αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Παίκτες αποχωρούν κι αυτοί που μένουν, πρέπει να συνεχίζουν τη δουλειά τους. Όχι μόνο εγώ, αλλά και άλλοι παίκτες, ο Έτο, ο Λόρενς, ο Λάζαρ προσπαθήσαμε να τον πείσουμε να παραμείνει μαζί μας. Μας βοηθούσε πολύ και η αποχώρηση του μας προκάλεσε λύπη».

Για το ρυθμικό άκουσμα του ονόματός του από τη κερκίδα: «Νιώθω ικανοποίηση. Όλοι ξέρουν τι έχω προσφέρει αυτά τα χρόνια στον ΠΑΟΚ και όταν ακούω το όνομα μου από τον κόσμο, μου δίνει δύναμη για να συνεχίσω ακόμη πιο έντονα την προσπάθεια μου για το καλό της ομάδας».

Για τη παρουσία του Ιβάν Σαββίδη στα κοινά του ΠΑΟΚ: «Έχει προσδώσει σιγουριά στην ομάδα. Και στα οικονομικά και στην οργάνωση. Θέλουμε να του ανταποδώσουμε αυτή τη βοήθειά του προς εμάς. Μας  λέει συνέχεια ότι θα είναι στο πλευρό μας, στα εύκολα και στα δύσκολα και ότι στο εξής ο ΠΑΟΚ θα είναι πολύ δυνατός».

Για τον μεγάλο αντίπαλο του ΠΑΟΚ, τον Ολυμπιακό: «Διαθέτει πολλούς καλούς παίκτες. Από την άλλη, ο ιδιοκτήτης και η τεχνική ηγεσία της ομάδας ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, προκειμένου να φθάσουμε και να ξεπεράσουμε τον Ολυμπιακό».

Για τους νεαρούς παίκτες του ρόστερ: «Πρέπει να  πασχίσουν για να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία που τους δίνεται και να διακριθούν μέσω του ΠΑΟΚ. Το ότι βρίσκονται στην ομάδα δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναπαυτούν, αλλά να προσπαθήσουν ακόμη περισσότερο, έχοντας την υποστήριξη και των πιο έμπειρων παικτών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου