Advertisement

Πάμπλο τους είδες; Εσύ φταις!


Μπορεί ο Πάμπλο Γκαρσία να μην είναι από χθες ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ, όμως δήλωσε πως θα παραμείνει για πάντα οπαδός του.

Και το έκανε απέναντι σε ανθρώπους κάθε ηλικίας που γέμισαν την αίθουσα όπου ο Ουρουγουανός είπε το αντίο του στον ΠΑΟΚ. Οσοι περίμεναν να τον ακούσουν να εξαπολύει κατηγορίες, μάλλον απογοητεύτηκαν.

Ο Γκαρσία δεν ανέφερε ούτε μια φορά το όνομα του Γιώργου Δώνη. Δεν έκρυψε πάντως την πικρία του για τον τρόπο με τον οποίον αποχωρεί από την Τούμπα. «Πάντοτε ήθελα να σταματήσω την καριέρα μου στο γήπεδο, γιατί αγαπάω το ποδόσφαιρο. Ποτέ δεν απαίτησα να παίζω. Πάντοτε ήθελα την αλήθεια και να υπάρχει σεβασμός.

Παρά το γεγονός ότι έρχομαι από την άλλη άκρη του κόσμου, εγώ είμαι ΠΑΟΚ, έστω και αν κάποιοι το αμφισβητούν. Μπορούν να κατηγορήσουν πολλά πράγματα. Ομως φόρεσα τα χρώματα της ομάδας με περηφάνια. Ποτέ δεν θα κάνω κακό στον ΠΑΟΚ» είπε ο Γκαρσία και συμπλήρωσε για την αντιμετώπιση που είχε από τους ανθρώπους του «δικέφαλου», χωρίς να τους κατονομάσει.

«Γιατί δεν μου είπαν: Γκαρσία, να βρούμε μια ομάδα να συνεχίσεις αλλού την καριέρα σου;». Θα το δεχόμουν γιατί δεν μπορεί να αρέσεις σε όλον τον κόσμο. Δεν μου το είπαν όμως και προτίμησαν να το κάνουν όλο αυτό λέγοντας ψέματα. Ποτέ δεν ήταν ειλικρινείς μαζί μου. Τόσο δύσκολο ήταν να είχα ένα αποχαιρετιστήριο παιχνίδι; Αλλωστε το είχα δηλώσει επανειλημμένως. `'Οταν δεν θα με θέλετε, πείτε το μου και εγώ φεύγω''. Σε αυτούς τους ελάχιστους που πιστεύουν ότι κέρδισαν επειδή φεύγω, τους ενημερώνω πως προτιμώ να χάσω με διαφάνεια και όχι να κερδίσω παίζοντας βρώμικα».

Ο Γκαρσία θεωρεί πως δεν του δόθηκε η ευκαιρία να αποδείξει ότι μπορεί ακόμη να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ. «Εγώ το μόνο που ήθελα να παίξω σε πέντε συνεχόμενα ματς και μετά από αυτά να με κρίνουν και να μου πουν ότι δεν κάνω. Σέβομαι τον ΠΑΟΚ και πήρα την απόφαση να κάνω ένα βήμα δεξιά (σ.σ.: εννοεί να αποχωρήσει).

Δεν είμαι άνθρωπος που θα καθίσω στο συμβόλαιό μου. Υπάρχει μια ωραία στιγμή, ο τελικός Κυπέλλου στις 11 Μαΐου, αλλά ποτέ δεν θα βάλω ενδιάμεσα τα οικονομικό μπροστά στο συναίσθημα. Ούτε στον ΠΑΟΚ ούτε στη ζωή μου. Με μεγάλη περηφάνια φόρεσα αυτήν τη φανέλα και σας ευχαριστώ όλους που με δεχτήκατε σαν έναν αδερφό. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντοτε θα είμαι ΠΑΟΚ και στη ζωή και στον θάνατο» είπε απευθυνόμενος στους οπαδούς του ΠΑΟΚ που τον αποθέωσαν και φώναξαν συνθήματα κατά της διοίκησης και του Γιώργου Δώνη.

Γιατί δεν απάντησε σε ερωτήσεις

O Πάμπλο Γκαρσία προγραμματίζοντας τη συνέντευξη Τύπου για να δώσει τη δική του εκδοχή των γεγονότων που τον οδήγησαν εκτός ΠΑΟΚ ήταν έτοιμος να δεχθεί ερωτήσεις και να απαντήσει σε αυτές. Μπαίνοντας όμως στην αίθουσα του ξενοδοχείου όπου τον περίμεναν εκατοντάδες οπαδοί του, ιδιαίτερα φανατισμένοι, που τον καλούσαν να τα πει όλα και να ονοματίσει αυτούς που τον έδιωξαν όπως έλεγαν από τον ΠΑΟΚ. Ο Ουρουγουανός όμως αποφάσισε να μη ρίξει λάδι στην φωτιά και να περιοριστεί στο κείμενο που είχε ήδη γραμμένο. Γι' αυτό και ξεκινώντας τις δηλώσεις του τόνισε «να μη φοβάται κανείς γιατί δεν θα κόψω κεφάλια». Είπε όσα ήθελε να πει και ξαφνικά σηκώθηκε, παρασύροντας μάλιστα και το έδρανο που υπήρχε μπροστά του και κατευθύνθηκε προς την έξοδο.

Δάκρυα στο «αντίο» του Πάμπλο

Σύσσωμη η οικογένεια του Πάμπλο Γκαρσία τον συνόδευσε. Ο μεγάλος του γιος βρισκόταν πίσω του όση ώρα μιλούσε και δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του. Το ίδιο και η σύζυγος του Γκαρσία που παρακολουθούσε μαζί με την κόρη τους και τον μικρό γιο τους.

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου και στη μάνα μου που ξέρω ότι με βλέπει και μου έδειξε να είμαι πάντα πιστός και ειλικρινής. Ευχαριστώ τη γυναίκα μου που ήταν πάντα δίπλα μου στις καλές και κακές στιγμές. Θα συνεχίσουμε με δύναμη τον δρόμο μας. Στα παιδιά μας, στον Μπέντζαμιν που είναι δίπλα μου, θέλω να μεγαλώσει δυνατός γιατί η ζωή είναι δύσκολη. Είμαι περήφανος γι' αυτόν. Και για την κόρη μου, την “πριγκίπισσά” μου, και τον μικρό μου που είναι ο “Ινδιάνος” μου» είπε συγκινημένος ο Γκαρσία.

Αλλωστε, όπως είπε, ένας από τους λόγους για να φύγει από τον ΠΑΟΚ ήταν και το γεγονός ότι η οικογένειά του δεν ήταν ευτυχισμένη τους τελευταίους μήνες. «Πέρασα πολύ άσχημα αυτούς τους μήνες, κοιμόμουν λίγες ώρες κι αναρωτιόμουν γιατί. Η οικογένειά μου ήταν πάντα στενοχωρημένη. Δεν ήταν ζωή αυτή. Δεν μπορώ να έχω τόσο πόνο μέσα μου» είπε.

Την... έπεσαν ξανά στον Δώνη

Αμέσως μετά τον αποχαιρετισμό του Πάμπλο Γκαρσία αρκετοί οπαδοί του ΠΑΟΚ βρέθηκαν στη Μεσημβρία. Χωρίς να διακόψουν την προπόνηση, έμειναν έξω από το αθλητικό κέντρο ΠΑΟΚ και φώναζαν συνθήματα αποδοκιμασίας κατά του Γιώργου Δώνη αλλά και της διοίκησης. Οταν πάντως τελείωσε η προπόνηση και άρχισε η αποχώρηση των παικτών του «δικέφαλου» από το προπονητικό κέντρο τα πνεύματα οξύνθηκαν. Οι οπαδοί σταμάτησαν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ο Γιώργος Δώνης που προτίμησε να παραμείνει μέσα σε αυτό για να αποφευχθούν σκηνές παρόμοιες με αυτές που έγιναν στο πάρκινγκ της Τούμπας μετά τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες οι οπαδοί ξέσπασαν στο αυτοκίνητο που μετέφερε τον προπονητή του «δικέφαλου» και το ακολούθησαν με αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Τα επεισόδια σε βάρος του Δώνη πληθαίνουν και το κακό είναι ότι κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πότε και με ποιον τρόπο θα εκτονωθεί η έκρυθμη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί σε βάρος του.

Η διοίκηση του ΠΑΟΚ πάντως στην ανακοίνωση της λύσης της συνεργασίας της με τον Πάμπλο Γκαρσία προσπαθεί να πάρει πάνω της το θέμα. «Το συμφέρον του ΠΑΟΚ θα παραμένει πάντα πιο πάνω απ' το συμφέρον οποιουδήποτε ποδοσφαιριστή. Οντας επαγγελματικός σύλλογος ο ΠΑΟΚ δεν δύναται να εγγυηθεί σε κανέναν ποδοσφαιριστή μόνιμη θέση στην αρχική εντεκάδα, ακόμη κι αν πρόκειται για τον πλέον διακεκριμένο. Αυτός είναι ένας απαράβατος κανόνας, χωρίς την τήρηση του οποίου καμία επιτυχία στο ποδόσφαιρο δεν είναι εφικτή.

Οι όποιες διαφωνίες αντιμετωπίζονταν και αντιμετωπίζονται συλλογικά και κατ' επέκταση η διοίκηση της ΠΑΕ ήταν διαρκώς ενήμερη για τις λεπτομέρειες της υπόθεσης. Ο ΠΑΟΚ σχεδίαζε να αποχαιρετήσει τον Πάμπλο Γκαρσία με πανηγυρικό τρόπο μετά τη λήξη της περιόδου και να του δώσει την ευκαιρία να συνεχίσει να προσφέρει από κάποιο άλλο πόστο τις υπηρεσίες του, ωστόσο ο ίδιος έχει άλλα σχέδια. Σεβόμαστε και αποδεχόμαστε την απόφασή του».

Δοκιμάζονται έντονα οι αντοχές του Γιώργου Δώνη

Ο Ιβάν Σαββίδης ήταν ξεκάθαρος στις δηλώσεις που έκανε μετά τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό. «Αν οι Γκαρσία και Δώνης συνεχίζουν να μου δημιουργούν προβλήματα, θα έχουν άσχημα ξεμπερδέματα» είπε ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ. Τα όποια προβλήματα δημιουργούσε ο Πάμπλο Γκαρσία λύθηκαν με τον πλέον άδοξο τρόπο για το Ουρουγουανό, ενώ χθες ο Ζέρμαν Τσιστιακόφ έδειξε διάθεση να στηρίξει τον Δώνη. « Ο Γιώργος Δώνης είναι ο προπονητής μας και όσα έγιναν ανήκουν στο παρελθόν» είπε ο στρατηγικός σύμβουλος του Ιβάν Σαββίδη και αυτό που απομένει να φανεί είναι αν η άποψή του αυτή παγιωθεί ακόμη και αν οι αντιδράσεις των οπαδών συνεχιστούν.

Δεν έγινε προσπάθεια να μεταπειστεί ο Γκαρσία

Ούτε στη χθεσινή, όπως συνέβη και στην προχθεσινή, συνάντηση του Πάμπλο Γκαρσία με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ υπήρξε προσπάθεια από την πλευρά της διοίκησης να πείσει τον Ουρουγουανό να παραμείνει στην Τούμπα μέχρι τουλάχιστον το τέλος της σεζόν. Σύμφωνα με την πλευρά του Ουρουγουανού, ο Ζέρμαν Τσιστιακόφ που ανέλαβε τις συζητήσεις από την πλευρά του «δικέφαλου» κράτησε μια μάλλον ψυχρή στάση απέναντί του, δείχνοντας ότι απλά ήθελε να κλείσει οριστικά το θέμα που δημιουργήθηκε.

Πηγή: Goal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου